9 september 2009

Gaah!

Skulle kunna ha strypt katten imorse, om ja bara inte varit så fucking trött. Ja är jävligt trött på att vakna vid fyra varenda natt nu. Man kan ju helt ärligt börja med att gå o lägga sig åtta på kvällen istället o spela in allt som man vill se på tv, för att sen se det på morgonen när man ändå ligger vaken. Eller? Nu har han åkt in på toaletten 6nätter i rad tror jag men han lär ju sig aldrig. Idag/imorse har han varit där två ggr. Först en stund innan de skulle få mat, men också när ja åt frukost. Då var de där båda två o Zano höll på med sina utbrytningsförsök (han vet hur man öppnar dörrar). Det skulle absolut inte störa mig om de busade o höll på att vara allmänt jobbiga typ den här tidden på dagen, eller hela em, men alltid alltid är det vid fyrasnåret (fram till halv nio) o så vid fem i tio på kvällen såklart. Just nu sover de, såklart. Han är verkligen världens mysigaste med sina små ryckningar i sin avbrutna svans, o sina små jamanden, som inte är jamnden utan mer gnäll. Men de har olika läten alla gnällen, o betyder olika saker. Han är också den som kan gosa hur länge som helst i soffan, jämte en. Men inatt skulle jag gärna bytt ut han mot tre små vilda barn eller nåt annat, de sover iaf när det är natt..

Sitter o väntar på L, har precis diskat det mesta av disken, men orkade helt enkelt inte diska allt (lite lat jag vet, men har diskat typ varje dag nu o kände at ja hade annat o göra (typ sitta lite här o skriva, men också inför arbetet)) så ja, det får lämnas till kvällningen, eller till morgondagen. L ska som sagt komma hit. Hon skickade precis ett sms o sa att hon är på väg, så får väl ta o väcka mister M som ligger o sover. Det blir skolarbete idag, o eventuellt lite inhandling av mat ikväll. Är egentligen inte förrns imon men kom på att då ska vi ju tvätta.. =O

IDOL igår förresten, det va ju riktigt skoj. Gillar verkligen den nya juryn. Man får sig så mkt skratt av de. Jon är ju favorit, haha o va tydligen det redan innan gårdagens program.. Min kusin bjöd in mig till en nyskapad fanclub på fb för Jon o jag va den första medlemmen efter att ha hört han på youtube. Så jag va fan innan jag ens hade hört han i idol. =D men annars gillade jag verkligen hon i den röd-vit-randiga tröjan med kepsen på sné =) -me like.

Nä, väckning nästa!

Hejs

Inga kommentarer: