10 september 2009

Seminarium o träning

Det är väl vad denna dagen till det mesta bestått av. Okej, tvättning är ju inte att förglömma. O så har jag bakat kladdkaka inför imorgon, samtidigt som mister M gjorde stora negerbollar. Kladdkakan är till min handledare på vftn. Han nämde nåt om att kakor på fredagar kunde höja betyget, så man får ju börja så tidigt som möjligt. Jobbigt bara att hålla detta uppe nu under fyra fredagar =P Haha, vi får väl se, vi får väl se ;)

Tränat har vi med gjort efter att ja kom hem från skolan. Där va vi förresten bara inne på ett seminarium, o så åt vi mat (o kopierade böcker).. Blev mage, rygg o kondition. Det tog verkligen i magen med den maskinen jag testade, men också ryggen, precis i de musklerna som jag brukar ha ont i, både när ja sover o annanstädes. =) Så det är ju positivt, kanske kan jag avhjälpa detta lilla faktum med träning av ryggmuskler.. =D


Har kollat på IDOL, såklart, ikväll. Är fortfarande fast i Moa Carlegren-Forssell från igår, jag älskade verkligen hennes hår. Så skulle jag med våga ha mitt hår. Eller kanske inte just så men så fräckt..! Gillade han som va sist ut med idag, kommer inte alls ihåg vad han hette.. Men bra va han iaf =)

Har hittat min framtida mobil med idag. Eller det vet jag inte, beror ju lite på vad det kommer för nya mobiler innan jag ska köpa en ny (en dyr en med abbonemang, när jag får jobb). men just nu är jag in love med denna telefon =) -Me like.

Sony Ericsson AINO



Nu är det snart dags för Jag och min familj på ettan, så jag sitter bänkad. Ska vika tvätten o sen är det nog nanedags.

Hejs

Inga kommentarer: