24 september 2009

Torsdagstankar

Jaha, här sitter jag i väntan på att tvätten ska bli klar. Eller klar är den ju inte för den ska ju torka med men det är ett senare problem. När den är färdig ska vi ner o hänga upp den o sen bär det av till Maxi för att handla (Maxi för första gången på länge ;) ).

Har känt mig lite skum idag med, mest i magen. Men men det går väl över tills jag gifter mig hoppas jag.

Idag har det varit simning (som vanligt) o matteräknande på eftermiddagen. Imon blir det simning o planering, med god mat =)
Mister M jobbar hela helgen så imonkväll ska jag gå o lägga mig tidigt för att sova ut =P o sen på lördag ska vi väl kanske hitta på nåt, eftersom jag sen jobbar hela söndagen under den vakna o hemmavarande tiden för mister M.

Morgonen idag var fantabolous som Lazee skulle sagt (har ett barn som skriver till honom, så har besökt hans MySpace en del det senaste) =P. Vaknade fem i sex (klockan stod på 0609) då låg Zano på kudden berdvid mig o Cino stod jämte o glodde på mig, ett litet gnäll, ungefär samma gnall som 'ser du mig?', sen bara la han sig på kudden med Zano o sov. =O hmm så ja det kanske tar lite på han att vistas inne på dass ändå, kanske att han lär sig? Men inte säga för mkt, man ska aldrig ropa hej!

Nu är tvätten klar.
Hejs

Inga kommentarer: