20 september 2009

Prouktiv Söndag

Idag har det än så länge varit en produktiv dag även om det är slö-söndag.
Hade lite sovmorgon o sen startade jag dagen med att sy gardiner. Medans mister M höll på med sin Mp3, o vattnade blommor. Hittade tyget på IKEA, samma tyg som J ska få gardiner i i födelsedagspresent men hans är gröna/beigea istället ;)
Vad tycks?















Var även o köpte mig en Mp3 igår, det var därför mister M satt o pillade med sin i morse. Jag har använt hans lite till o från för att min egna har ett helt urkasst batteri, o så igår diskuterade vi Thailand, o att han gärna ville ha en Mp3 med sig också då, så då fick jag ju helt enkelt lämna tillbaka hans o köpa mig en egen.. Köpte en likdan som hans men med lite mer minne i. (Man tar ju det billigaste, o när det då finns ett paketpris där det är mer minne OCH hörlurar för samma pris tar man ju det).. Så nu har jag laddat min Mp3 med massa musik inför morgondagen ;)

Det blev myslördagskväll igår framför Här är ditt liv. Bra o intressant tycker jag, men tycker nog allt att det behöver bli en tjej/kvinna/tant nästa gång..















Cino o Zano har kommit på ett nytt sätt att leka. Först ligger den ena i en back som vi tog in igår, sen hoppar den ut o den andra in o så retas man på det viset hela tiden, eventuellt (som kan ses på sista bilden) bråkar man också om vem som egentligen ska vara där..
Intressant.





















































Lillebror vann även denna gång..

Nu ska vi snart bege oss till Oxie för lite eftermiddagsfika, gott =)
Mamma o Pappa har påbörjat sin andra vecka på Mallorca. =P
Men som det såg ut på tv-vädret igår så skulle de ha ösregn idag, hoppas verkligen inte det. Även om jag är fruktansvärt avis så önskar jag ändå att de har fint väder. För jag hoppas ju att de hoppas att vi har det fint när vi är iväg sen. Tss men vi satt o pratade om det innan, att om det hade varit så att vi hade åkt samtidigt som mamma o pappa, så hade vi ändå haft en vecka o nån dag kvar på lördag när de kommer hem ;)

Jag har sån fruktansvärd längtan efter jul. Det märktes väl redan igår. Eller förresten, kanske inte efter jul, men efter advent iaf. Tror nog att det egentligen ligger i att jag längtar hem, både till älskade Å men också till mamma o pappa o J. Det är SJUKT längesen jag träffade dem! Början på Juni..! JAG LÄNGTAR HEM.

Men man kan ju inte sitta här o oja sig, när jag sen flyttar hem lär jag ju längta hit..

Hejs

Inga kommentarer: