22 september 2009

What a day

Inte idag, utan gårdagen.
Hela Fosie hade studiedag (skolan) så jag, tillsammans med alla andra t7or o lärare skulle gå på föreläsning om betyg vid stadion. Det va det segaste på länge, hade gärna gått hem i första pausen. Satt o ritade i häftet vi hade fått nästan hela tiden bara för att hålla mig vaken, okej det är lättare att lyssna när man har nåt att göra med men mest för att hålla mig vaken. Lite småkladd sådär.
Hade inte alls tänkt att ja skulle med på fotbollen på kvällen, men sen slutade vi tidigare (enda positiva med den studiedagen) så det vara bara till att hem o vända, äta en macka o sen tillbaka till stadion igen o va med på matchen. Fick stå vid en grind till att börja med men sen fick jag inta min vanliga position igen =) Nice.

Idag har jag mått riktigt skumt, vet inte alls vad som är fel men helt konstig hela jag. Seg o ont i magen.. Men men vi får väl se vad som händer, kanske kommer det nåt eller kommer det inget?

Sitter just nu o kollar på Unga Mödrar, senare vet jag inte vad det blir, kanske den stora resan, annars så får vi väl se det imon. O så IDOL såklart, spännande idag ju när det är slutaudition =)

Hejs

Inga kommentarer: