12 september 2009

Sådärja!

Nu börjar vi få tummarna ur i denna lägenheten. Eller det kanske va fel, inte i lägenheten men hm för att gå o träna. Varit där idag med (kanske var något som förstods redan innan?) o idag fick det bli ben o kondition. =)
Annars har dagen bestått av jobb, jobb, jobb. Dock inte allt för allvarligt. Vi skulle ha sex barn men det kom bara fyra, positivt..! O de höll sig relativt lugna. Hemma igen vid ett o då var det dags för mat o sen träning.
Nu har mister M precis begett sig o jag ska nog snart laga lite mat. Varm smörgåstårta med svamp, bacon o purjo blir det idag (om inte mister M har lurat mig o där inte finns några hönekakor). Isf får det bli grek-mackor idag o smörgåstårta imon..
Mamma o pappa är nog snart på väg till flygplatsen. De ska flyga vid halv åtta tror jag så snart är de på väg. (fick precis ett sms om att de va på väg till flygplatsen =P )
-Nädå jag är inte alls avundsjuk. Å tyckte att hon o ja skulle hoppat ner i varsin av deras resväskor, o jag kan bara hålla med. Härligt det hade varit att helt plötsligt bara dyka upp nere på Mallis ur resväskan ;)
Har tänkt mig en hyfsat lugn kväll ikväll, det blir till att ladda upp inför veckan som kommer..

Hejs

Inga kommentarer: